ການວິເຄາະການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດຖ້າທ່ານມີບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ກຽມພ້ອມສໍາລັບຄໍາທີ່ບໍ່ດີທີ່ບໍ່ເຫມາະສົມກັບເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ, ນໍາໃຊ້ມັນກັບຕົວກອງທີ່ຕ້ອງການກ່ອນທີ່ຈະດາວໂຫລດ report.spyfuhere algorithm ແມ່ນແຕກຕ່າງກັນເລັກນ້ອຍ. ໄປທີ່ສ່ວນການຄົ້ນຄວ້າ ppc ແລະເຂົ້າໄປໃນໂດເມນຂອງເວັບໄຊທ໌ທີ່ທ່ານສົນໃຈ. ໃຫ້ຄລິກໃສ່ພາບລວມຂອງ ppc - keywords tab.analysis ຂອງການໂຄສະນາສະພາບການຂອງຄູ່ແຂ່ງສໍາລັບ freeit ສະຫນອງຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການປະທັບໃຈ, cpc, ການໃຊ້ຈ່າຍໂຄສະນາ, ອັດຕາການຄລິກຜ່ານ, ແລະສ່ວນແບ່ງມືຖືສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາ. ການວິເຄາະບໍລິບົດຂອງຄູ່ແຂ່ງ ວິເຄາະ metrics ເຫຼົ່ານີ້ເພື່ອກໍານົດຄໍາທີ່ເຮັດວຽກທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບທ່ານ. ການຄລິກໃສ່ປະໂຫຍກສະເພາະໃດຫນຶ່ງຈະເປີດບົດລາຍງານລາຍລະອຽດ. ຄູ່ແຂ່ງ contextual advertisingspyfu ຍັງອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານຊອກຫາກະແຈທີ່ໂດດເດັ່ນທີ່ທ່ານໄດ້ພາດໂອກາດທີ່ຈະນໍາເອົາຜົນໄດ້ຮັບທີ່ດີໃຫ້ກັບຄູ່ແຂ່ງ. Kombat ແລະເຂົ້າໄປໃນໃຫ້ຄລິກໃສ່ແຖບ kombat ແລະໃສ່ໂດເມນຂອງສະຖ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ານທີ່ວິເຄາະ. ການບໍລິການຈະໃຫ້ກະແຈທົ່ວໄປ ແລະເປັນເອກະລັກສໍາລັບແຕ່ລະຊັບພະຍາກອນ. ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງສໍາລັບການໂຄສະນາຕາມສະພາບການໂດຍການຄລິກໃສ່ສ່ວນຄູ່ແຂ່ງທີ່ບໍ່ຊ້ໍາກັນກັບຄົນອື່ນ, ທ່ານຈະເຫັນຕາຕະລາງທີ່ມີຄີ. ທ່ານສາມາດນໍາໃຊ້ພວກມັນໃນແຄມເປນຂອງທ່ານ. ໃຊ້ຕົວກອງເພື່ອເລືອກຕົວເລືອກທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດ - ພວກເຂົາຢູ່ເບື້ອງຊ້າຍ. ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງໃນການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບເວັບເພື່ອເລີ່ມຕົ້ນ, ໃສ່ຊື່ໂດເມນຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານເຂົ້າໃນແຖບຄົ້ນຫາເວັບທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. ຕໍ່ໄປ, ທ່ານຕ້ອງການພາກສ່ວນຄົ້ນຫາ, ເຊິ່ງສະຫນອງຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການສອບຖາມທີ່ຄູ່ແຂ່ງກໍາລັງສົ່ງເສີມໃນການຄົ້ນຫາທີ່ຈ່າຍ. ການກວດສອບການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດເອົາໃຈໃສ່ເປັນພິເສດຕໍ່ຖັນເບື້ອງຂວາ, "ສ່ວນແບ່ງການຈະລາຈອນຄົ້ນຫາ.
ອັດ ຕາ ສ່ວນ ການ ຈະ ລາ ຈອນ ທີ່ ” ນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນອັດຕາສ່ວນຂອງການຈະລາຈອນທີ່ຄູ່ແຂ່ງໄດ້ຮັບສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາທີ່ມາຈາກແຫຼ່ງທີ່ຈ່າຍ. ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າໃຈວ່າການສອບຖາມໃດທີ່ເຮັດວຽກຕົວຈິງແລະນໍາເອົາຈໍານວນການເຂົ້າຊົມເປົ້າຫມາຍຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ນອກຈາກນັ້ນ, similarweb ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຕິດຕາມຄໍາຫລັກໂດຍ ctr ໃນຜົນການຄົ້ນຫາ. ເຫຼົ່ານີ້ຈະເປັນຄໍາຖາມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງແລະມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດທີ່ທ່ານສາມາດສຸມໃສ່.ahrefsin ahrefs, ໄປຫາເຄື່ອງມືຄົ້ນຫາທີ່ຈ່າຍ - ຄໍາສໍາຄັນ. ທີ່ນີ້, metrics ທີ່ສໍາຄັນແມ່ນນໍາສະເຫນີສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາສໍາຄັນ: ຄວາມຖີ່ຂອງການສອບຖາມ, ການແຂ່ງຂັນ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກ, ສ່ວນແບ່ງຂອງການຈະລາຈອນທີ່ຈ່າຍຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌. ການນໍາໃຊ້ຕົວກອງ, ທ່ານສາມາດເລືອກທາງເລືອກທີ່ໂດດເດັ່ນທີ່ສຸດສໍາລັບຕົວທ່ານເອງ. ການວິເຄາະການໂຄສະນາຄູ່ແຂ່ງ ຫົວຂໍ້ຂ່າວແລະເນື້ອໃນຂອງ adsthese ແມ່ນອົງປະກອບທີ່ສໍາຄັນຫຼາຍສໍາລັບການດຶງດູດຜູ້ໃຊ້ຈາກການຄົ້ນຫາ.
|